ONTDEK NOG DUIZENDEN ANDERE MODELLEN IN ONZE WINKELS !  KRAAINEM, WAVRE & SINT-MARTENS-LATEM : VAN MAANDAG TOT ZATERDAG

Veel gestelde vragen

PRODUCTINFORMATIE

Is uw hele collectie online beschikbaar?

De artikelen op de website vertegenwoordigen niet de volledige Anne Sophie-collectie. In de winkel zijn honderden jurken en accessoires beschikbaar en we krijgen praktisch elke week nieuwe binnenkomsten.

Heeft u plus-size modellen?

De meeste van onze jurken zijn verkrijgbaar tot maat 48, maar afhankelijk van de modellen en beschikbaarheid gaan we tot maat 52. De items die we op Facebook en op onze website presenteren, zijn slechts een deel van onze collectie.

We streven ernaar altijd voldoende beschikbaarheid te hebben voor alle maten in onze winkels. Daarom hebben we elke week nieuwe jurken die in de winkel aankomen. 

Verkoopt u jurken voor zwangere vrouwen?

We hebben avondjurken die gedragen kunnen worden tijdens de zwangerschap. Onze vloeiende en rekbare jurken passen perfect bij aanstaande moeders.

Verkoopt u trouwjurken?

We zijn gespecialiseerd in avond- en cocktailjurken, waarvoor we de grootste keuze in België bieden. Trouwjurken zijn dus niet onze specialiteit.

We kleden echter regelmatig de bruid die haar dag in kleur wil vieren, hoewel we ook witte of crèmekleurige jurken hebben.


BESTELLING EN LEVERING

Hoe maak ik een account aan?

  • Klik op "mijn account" rechtsboven op het scherm. 
  • Klik op "account aanmaken". 
  • Voer uw persoonlijke gegevens in (voornaam en achternaam) en uw aanmeldingsgegevens (e-mailadres en wachtwoord). 
  • U wordt vervolgens doorgestuurd naar uw winkelwagentje. 

Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?

U kunt op elk moment uw accountgegevens wijzigen via het tabblad "mijn account" rechtsboven op uw scherm.

Wat zijn de verzendkosten en levertijden?

Verzendkosten

  • De verzendkosten voor België bedragen € 4,50 voor levering bij een afhaalpunt en € 5,50 voor thuisbezorging. 
  • Voor Nederland en Luxemburg bedragen de verzendkosten € 10,00. 
  • Voor Frankrijk bedragen de verzendkosten € 14,00.

Levertijden

  • Voor België worden alle bestellingen verzonden binnen 24 uur op werkdagen en de volgende werkdag geleverd. 
  • Voor Nederland en Luxemburg worden alle bestellingen binnen 24 uur op werkdagen verzonden en binnen 2 werkdagen geleverd. 
  • Voor Frankrijk worden alle bestellingen binnen 24 uur op werkdagen verzonden en binnen 2 tot 3 werkdagen geleverd.

Biedt u expresslevering aan?

We bieden momenteel geen expresslevering aan.

Kan ik mijn bestelling bij een afhaalpunt ontvangen?

Ja, u kunt bij het bestellen de optie "levering bij een afhaalpunt" kiezen voor leveringen in België.

Hoe weet ik of mijn bestelling is verwerkt?

Zodra uw bestelling is voltooid, ontvangt u een bevestigingsmail. Als u deze niet ontvangt, raden we u aan uw spammap te controleren. Als u nog steeds geen bevestigingsmail heeft ontvangen, raden we u aan contact op te nemen met de klantenservice via e-mail (hello@anne-sophie.be).

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

U ontvangt een trackingnummer bij uw bestelling om deze te volgen.

Hoe gebruik ik een promotiecode of cadeaubon?

Bij het bestellen, op de pagina waar u uw betaalmethode kiest, klikt u op "kortingscode toepassen" en voert u uw code in het daarvoor bestemde vak in. Klik vervolgens op "korting toepassen". De korting wordt direct toegepast op het bedrag van uw bestelling.

Als een korting geldt vanaf een minimumaankoopbedrag, wordt de korting toegepast op het totaalbedrag van de artikelen zonder verzendkosten.


BETALING

Welke verschillende betaalmethoden zijn beschikbaar op uw site?

VISA, MasterCard, Bancontact/MisterCash, iDeal of Paypal.

Zijn de betalingen veilig?

Voor veilige online betalingen werken we samen met het Belgische bedrijf Ogone. Als marktleider op het gebied van online betalingen voor e-commerce, garandeert het Payment Service Provider Ogone u een 100% veilige betaling.

Als u betaalt met Bancontact / Mistercash, Visa of Mastercard, verloopt de transactie altijd via een beveiligde Ogone-website die wordt beschermd door verschillende firewalls. De transactie vindt rechtstreeks plaats tussen u, de koper, en Ogone. Noch Anne Sophie, noch andere partijen hebben toegang tot uw kaartnummer of andere informatie.

Ogone controleert onder meer de geldigheid en het nummer van uw kaart, evenals uw toegangsrechten tot uw creditcard. Ogone meldt aan Anne Sophie dat alles in orde is en dat de betaling is voltooid.

Op deze manier wordt uw betaling onmiddellijk goedgekeurd en kunnen we direct overgaan tot verzending van uw bestelling.


RETOUR EN UITWISSELING

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Artikelen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd of omgeruild. Dit geldt niet voor ondergoed en shapewear, die niet kunnen worden geretourneerd of omgeruild om hygiënische redenen.

  • Het retourbeleid is alleen van toepassing op aankopen die zijn gedaan op www.anne-sophie.be
  • Het artikel mag niet gedragen zijn en moet in goede staat verkeren. 
  • Het originele prijskaartje moet aan het artikel bevestigd zijn. 
  • Het artikel moet worden geretourneerd in de originele verpakking (in goede staat). 
  • Schoenen mogen geen tekenen van slijtage of passen buitenshuis vertonen. 
  • Probeer uw schoenen binnen op een schone vloer. 
  • Het retourformulier moet volledig worden ingevuld en leesbaar zijn.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen? 

Gratis retourneren via onze winkels

U bent natuurlijk altijd welkom in een van onze winkels. We raden u zelfs aan om een artikel op deze manier terug te brengen. Dit stelt u in staat advies in te winnen bij een van onze verkoopsters en de items te vinden die het beste bij u passen.

  • Vul het retourformulier in dat bij uw bestelling wordt geleverd. 
  • Bereid uw retourpakket voor met geschikte verpakkingsmaterialen. 
  • Toon het bestelformulier dat u bij uw bestelling heeft ontvangen en uw pakket met dit document en de goederen die u wilt retourneren in een van onze drie Anne Sophie-winkels. 
  • Vul het formulier in dat onze medewerkers in de winkel u zullen geven wanneer u uw pakket komt afgeven. 
  • Zodra we uw pakket hebben ontvangen en alles in orde is, ontvangt u een bevestigingsmail met het bedrag van de terugbetaling. We doen ons best om onze klanten binnen 14 dagen terug te betalen.

Retourneren via de post

        U kunt uw pakket ook per post naar ons terugsturen. De retourkosten zijn voor uw rekening (+-5€ via de website van Bpost).

        • Vul het retourformulier in dat bij uw bestelling wordt geleverd. 
        • Bereid uw retourpakket voor met geschikte verpakkingsmaterialen. 
        • Presenteer uw pakket met dit document en de goederen die u wilt retourneren bij een bpost-kantoor en verzend uw pakket naar het volgende adres: Anne Sophie (Texcodeck), Rue de la Wastinne 21, 1301 Bierges. Vraag om een bewijs van verzending bij het bpost-kantoor en bewaar dit zorgvuldig gedurende minimaal 3 maanden. 
        • Zodra we uw pakket hebben ontvangen en alles in orde is, ontvangt u een bevestigingsmail met het bedrag van de terugbetaling. We doen ons best om onze klanten binnen 3 dagen na ontvangst van het pakket terug te betalen.

        Wanneer en hoe word ik terugbetaald?

        Zodra onze e-commerceafdeling uw artikelen heeft ontvangen, zullen we het terugbetalingsproces starten, zodat u binnen 2 dagen na ontvangst van uw retourzending wordt terugbetaald. U ontvangt de terugbetaling op de rekening die is gekoppeld aan de gebruikte creditcard tijdens het plaatsen van de bestelling, binnen 2 tot 3 werkdagen.


        WINKELS

        Waar bevinden zich de winkels? 

        Anne Sophie heeft drie winkels in België. Om de dichtstbijzijnde winkel bij u in de buurt te vinden, raadpleegt u onze "store locator".

        Hoe kan ik de beschikbaarheid van een product in de winkel weten?

        Klik op de knop "WINKELVOORRAAD".

        Selecteer vervolgens uw maat en de gewenste kleur. De beschikbaarheid in onze 3 winkels wordt dan als volgt weergegeven:


        Gelieve er rekening mee te houden dat we ons uiterste best doen om de exacte voorraadniveaus weer te geven, maar we kunnen niet garanderen dat de producten beschikbaar zijn wanneer u de winkel bezoekt

        Moet ik een afspraak maken om naar de winkel te komen?

        Het is niet nodig om een afspraak te maken om naar de winkel te komen. Onze Sparkling Girls verwelkomen u graag.