ONTDEK NOG DUIZENDEN ANDERE MODELLEN IN ONZE WINKELS !  KRAAINEM, WAVRE & SINT-MARTENS-LATEM : VAN DINSDAG TOT ZATERDAG

Veel gestelde vragen

A. Over de webshop

  1. Hoe een bestelling plaatsen?
  2. Wat is de leveringstermijn?
  3. Retourneren en terugbetaling
  4. Bestellen via telefoon of via mail
  5. Hoe de gegevens van mijn account Anne Sophie wijzigen?
  6. Hoe kan ik weten of het gekozen artikel beschikbaar is?
  7. Hoeveel bedragen de verzendingskosten?
  8. Wat zijn de verschillende betaalmiddelen?
  9. Zijn de betalingen wel goed beveiligd?
  10. Gratis, retourneren via een Anne Sophie winkel
  11. retourneren via Bpost
  12. Wanneer en hoe word ik terugbetaald?
  13. Hoe kan ik een kortingsbon gebruiken op de webshop

B. Over de winkels

  1. Waar is de dichtsbijzijnde Anne Sophie winkel?
  2. Is de collectie in de winkels groter?
  3. Beschikbare maten
  4. Is het nodig om een afspraak te nemen in de winkels?
  5. Ruilen en terugbetaling van artikelen gekocht in de winkels
  6. Jurken voor tijdens de zwangerschap

 

 

 

 

 

Hoe een bestelling plaatsen?

Dat is heel eenvoudig:

  • Kies de producten die je wilt kopen op www.anne-sophie.be/nl en voeg ze toe aan je mandje
  • Log in je bestaand account in of maak een nieuw account aan
  • Voer het leveringsadres in of wijzig/bevestig de leveringsgegevens als je die al ingevoerd hebt.
  • Voer de betalingsgegevens in en bevestig de bestelling.
  • Alle bestellingen in de week die afgerond zijn voor 16u worden de dag zelf nog op de post gedaan. Bestellingen gedaan in het weekend en op feestdagen worden op de eerste werkdag na je aankoop verstuurd.

Leveringstermijn

Elke bestelling in de week afgerond voor 16u wordt de dag erna geleverd. 

Plaats je een bestelling in het weekend of op een feestdag dans wordt je bestelling de eerst volgende werkdag verstuurd en krijg je het 24u laten thuis. 

Retourneren en terugbetaling

Is de maat niet goed? Of is het toch niet helemaal je ding? Geen probleem, je kan je bestelling retourneren en dan betalen we je terug. 

Voor artikelen gekocht via www.anne-sophie.be geldt er een bedenktijd van 14 dagen na levering om te retourneren. 
 
Als het artikel ongedragen en onbeschadigd, met het originele prijskaartje eraan vast, in zijn originele (onbeschadigde) verpakking teruggestuurd wordt, binnen de 14 dagen na levering voeren we een terugbetaling uit.
Voor schoenen raden we aan ze binnenshuis op een propere ondergrond te passen. Als de zool beschadigd raakt door ze buitenshuis te dragen, kunnen wij ze niet meer terugnemen en terugbetalen. Ondergoed en shapewear kunnen omwille van hygiënische redenen niet geruild worden.

Bestellen via telefoon of via mail?

Het spijt ons maar wij aanvaarden enkel bestellingen via de website www.anne-sophie.be en aankopen gedaan in onze winkels.

Hoe de gegevens van je account wijzigen?

Via het menu "Account " - bovenaan elke pagina kan je onder andere de volgende gegevens wijzigen: 

  • Wachtwoord
  • Persoonlijke gegevens 
  • E-mailadres
  • ... 

Hoe kan ik weten of het gekozen artikel beschikbaar is?

Op de website heb je onmiddellijk een zicht op de beschikbaarheid van je artikelen. Op de pagina met het gewenste artikel, kies de gewenste kleur en de maten die nog beschikbaar zijn worden afgebeeld.

Je kan de beschikbaarheid van de een bepaald artikel in de winkels nagaan door een mailtje te sturen naar elegance@anne-sophie.be of door te bellen naar de winkel naar keuze. Voor de maten en kleuren die nog beschikbaar zijn op webshop kan je ook de beschikbaarheid zien in de winkels. Ga naar de fiche van het gewenste artikel, kies de kleur en de gewenste maat en vervolgens zie je onderaan de beschikbaarheden in de winkels. 

Voor accessoires is het momenteel nog niet mogelijk om de beschikbaarheden in de winkels via de website na te gaan.

Hoeveel bedragen de verzendingskosten?

  • De verzendingskosten voor België bedragen 5€
  • De verzendingskosten voor Nederland bedragen 8,80€
  • De verzendingskosten voor Frankrijg bedragen 8,80€
  • De verzendingskosten voor Luxemburg bedragen 8,80€

Wat zijn de verschillende betaalmiddelen?

Je kan op de website betalen met je gewone bankkaart (bancontact) die je voor dagelijkse betalingen gebruikt. Verder kan je op deze webshop ook betalen met VISA-kaart, MasterCard, en Maestro. 

Zijn de betalingen wel goed beveiligd?

De Anne Sophie website heeft een https versleuting. Deze https beveiliging zorgt ervoor dat je persoonlijke gegevens goed worden beschermd en je in alle veiligheid je bestelling kan plaatsen.  

Hoe zie ik dat een website https gebruikt?

Je kan dit zien doordat bovenaan in het website adres een groen slotje staat gevolgd door https. 

Hoe mijn artikelen retourneren?

Is de maat niet goed? Of is het toch niet helemaal je ding? Geen probleem, je kan je bestelling retourneren en dan betalen we je terug.

Voor artikelen gekocht via www.anne-sophie.be geldt er een bedenktijd van 14 dagen na levering om te retourneren. 
 
Als het artikel ongedragen en onbeschadigd, met het originele prijskaartje eraan vast, in zijn originele (onbeschadigde) verpakking teruggestuurd wordt, binnen de 14 dagen na levering voeren we een terugbetaling uit.
Voor schoenen raden we aan ze binnenshuis op een propere ondergrond te passen. Als de zool beschadigd raakt door ze buitenshuis te dragen, kunnen wij ze niet meer terugnemen en terugbetalen. Ondergoed en shapewear kunnen omwille van hygiënische redenen niet geruild worden.
 
Je kan artikelen gekocht op www.anne-sophie.be retourneren op 2 manieren:
 
A. Gratis, retourneren via een Anne Sophie winkel
 
Hoe werkt het?
  1. Vul het retourformulier dat bij je bestelling zit volledig in
  2. Pak je retourpakket goed in met geschikt verpakkingsmateriaal – je kunt zelfs de oorspronkelijke verpakking gebruiken
  3. Breng je pakket met daarin het retourdocument en de artikelen die je wilt retourneren naar één van de drie Anne Sophie winkels.
  4. Een van onze medewerksters in de winkel zal je vragen om een papier te ondertekenen als bewijs van afgifte van je pakket. De winkel gaat vervolgens je pakket overmaken aan de onze retourafdeling in Perwez.
  5. Nadat we je pakket hebben ontvangen in Perwez en alles ok is, zal je een mail ontvangen met daarin een bevestiging van de terugbetaling. We doen er alles aan om geretourneerde artikelen en de initiële verzendingskosten voor deze artikelen, binnen de 14 dagen terug te betalen.

B. Retourneren via Bpost

Je betaalt zelf de retourkosten om je pakket terug te sturen (+-5€ via Bpost online).

Hoe werkt het?

  1. Vul het retourformulier dat bij je bestelling zit volledig in
  2. Pak je retourpakket goed in met geschikt verpakkingsmateriaal – je kunt zelfs de oorspronkelijke verpakking gebruiken
  3. Breng je pakket met daarin het retourdocument en de artikelen die je wilt retourneren naar een Bpost kantoor en verstuur het naar Anne Sophie (Texcodeck), Avenue des Moissons 15a, 1360 Perwez. Vraag een bewijs van afgifte aan Bpost en bewaar dit gedurende minstens 3 maanden.
  4. Nadat we je pakket hebben ontvangen in Perwez en alles ok is, zal je een mail ontvangen met daarin een bevestiging van de terugbetaling. We doen er alles aan om geretourneerde artikelen en de initiële verzendingskosten voor deze artikelen, binnen de 14 dagen terug te betalen.
Als je de retour procedure niet volgt, kan de verwerking van je terugbetaling vertraging oplopen. De geretourneerde goederen zijn jouw verantwoordelijkheid totdat ze op onze retourafdeling aankomen: Anne Sophie (Texcodeck), Avenue des moissons 15a, 1360 Perwez.
 

Wanneer en hoe word ik terugbetaald?

Nadat we je pakket hebben ontvangen in Perwez en alles ok is, zal je een mail ontvangen met daarin een bevestiging van de terugbetaling. We doen er alles aan om geretourneerde artikelen en de initiële verzendingskosten voor deze artikelen, binnen de 3 dagen terug te betalen. 

De terugbetaling gebeurt op dezelfde betaalkaart waarmee je de bestelling hebt gedaan. Heb je bijvoorbeeld met VISA betaald dan wordt de terugbetaling ook op je VISA kaart gedaan. 

Hoe kan ik een kortingsbon gebruiken op de webshop?

Momenteel werken nog niet alle bonnen en kortingscodes op de website. Heb je een vraag over het gebruik van een kortingscode op de site? Laat het ons dan zeker even weten via elegance@anne-sophie.be

Promotiecodes geef je in door op je winkelmandje te klikken. Onderaan zie je 'Bekijk je winkelmandje' , klik op deze link. Vervolgens kan je je kortingcode ingeven in het vakje 'geef hier je kortingcode in'. Daaronder in het eerste veld geef je de promotiecode in en nadien klik je op 'toepassen'. Je zal zien dat deze meteen wordt verrekend in je winkelmandje.

Wanneer de korting wordt toegekend vanaf een minimum bedrag dan wordt dit berekent op basis van de artikelen in je mandje, dus exclusief de verzendingskosten

Bon

bon 2

Momenteel kan je nog niet betalen met cadeaucheques op de website. Je kan hiermee dus enkel terecht in onze winkels. 

Over de winkels

De dichtstbijzijnde winkel vinden

Anne Sophie heeft ook drie winkels in België. Je kan bij ons terecht in Brasschaat, Waterloo, Wavre, Kraainem en Sint-Martens-Latem. Je kan de exacte openingsuren en adressen van onze winkels hier vinden: http://www.anne-sophie.be/nl/winkels

De collectie online en in de winkels

De items op de website zijn een selectie uit de volledige Anne Sophie collectie. In de winkels kan je shoppen in het volledige assortiment dat bestaat uit honderden verschillende modellen. Momenteel is het aanbod in onze winkels ruimer. We streven ernaar om zoveel mogelijk producten ook online in onze webshop beschikbaar te stellen

Elk artikel komt binnen in kleine hoeveelheden en ons assortiment wordt wekelijks in een nieuw kleedje gestoken met de aanlevering van nieuwe modellen. Hierdoor heeft de Anne Sophie collectie steeds een exclusief kantje en is de kans het grootst dat jij de enige bent die schittert in een bepaalde jurk op het huwelijksfeest, bal, receptie of andere speciale gelegenheid waarvoor je de jurk hebt gekocht.  

Beschikbare maten

We hebben de grootste collectie van maat 34 tot 48 in avondjurken en cocktailjurken in België. Er zijn ook jurken en ensembles beschikbaar in maten 50, 52 en 54. 

Afspraak nemen in de winkels

Het is niet nodig om een afspraak te nemen in onze winkels. We doen steeds ons best om iedereen bij te staan met raad en hulp indien gewenst.

Artikelen ruilen in de winkels

Arikelen gekocht in de fysieke winkels worden niet terugbetaald nog geruild. We nemen met veel plezier steeds de tijd om je bij te staan met advies. Aarzel dus zeker niet om even een seintje te geven indien je een vraag hebt. 

Jurken voor tijdens de zwangeschap

Ben je zwanger? Van harte gefeliciteerd! We hebben geen 'speciale' collectie avondkledij voor zwnagere dames maar we hebben zeker wel jurken die zeker geschikt zijn voor zwangere dames.